De har en fin pasform og er størrelsessvarende.
De lugtede dog desværre meget af farven/kemisk behandling. Lugten sidder stadig i dem efter første vask. Så af den grund kommer jeg næppe til at købe flere par - desværre.
Bukserne har en fin pasform og er størrelsessvarende.
De lugtede dog desværre meget af farven/kemisk behandling. Lugten sidder stadig i bukserne efter første vask. Så af den grund kommer jeg næppe til at købe flere par - desværre.
Unfortunately the shorts were to small for me. I recieved a L. And IIwould need an XL
I suggest you order 1 size up and my order took longer to deliver than expected
Excellent fit and sizes to choose from. They are so comfortable and the deep pockets are fantastic!
Varen var fin men størrelsen var lidt mindre end andre jeg har købt i samme størrelse.
Love these jeans! They are so soft and slip on easily! They look great on and feel very comfortable. I first bought a medium thinking to downsize due to the stretch, but the fabric pulled across the backs of my legs and didn’t look right. I sized up to the large (matched my measurements)which fit perfectly with no rippling effect. My new favourite jeans!
Einfach alles.
Suupeer bequeme Hose.
Farbe, Passform Material... Alles top.👍👍👍
Einzig bei der Länge bin ich noch nicht ganz schlüssig.
L34 gefällt mir schon fast besser, aber ich möchte natürlich im Winter bei Schneematsch auch keine nasse Hose bekommen weil sie zu weit unten sitzt.
Da muss ich noch testen.
Ansonsten MEGA HOSEN.
Lækker kvalitet, som deres jeans, men den er alt for lang til mig og dermed lidt træls at gå i.
Kunne godt ønske at man kunne få den i forskellige længder
Skulle funnits ett alternativ mellan dessa och de slimmade jeansen, dessa är lite för lösa om man har korta ben, och de andra alldeles för tight. Men mycket sköna!
Kan ikke leve uden perfect jeans 😍
Super dejlige bukser køber gerne fra jer igen når nogle bukser er udsolgt 🌹🌹🌹🌹🌹
Virkelig lækre bukser, både de lange og de kortere, det er ikke sidste gang jeg køber nye bukser her.
Meget godt sted at handle
Fantastske bukser.
Hurtig reaktion ved ombytning.
Jeger meget begejstret for dette firma
De mest behagelige bukser at have på, de strammer ingen steder.💕
Rigtig god pasform. Lækkert stof. Meget fleksibel.
Blødeste og mest behagelige nederdel og passer perfekt i str.
Superfine. Jeg elsker, at man kan vælge længde og fit. Der kunne godt være lidt mere “hold” i forstykket, men det er nok svært, når de skal være bløde og behagelige at have på. Og det er de!
Derudover rigtig god kundeservice og byttepolitik. Det ved jeg fra tidligere, men det var heldigvis ikke nødvendigt denne gang. Har vist 7 par Perfect Jeans i alt.

